sâmbătă, 26 februarie 2011

Beat de cuvinte: Prea de tot!!

- Prinde-ți-l pe domnu' poet!! -

O dimineață cu un soare cald...

Plimbare "per pedes" prin oraș
spre mai nicăieri,
un autobuz cu direcția greșită,

Fuga după ce am realizat apoi
că am întârziat, cu
redirecționare spre un loc ciudat:

Sală de dans cu muzici vechi
și anacronice,
dansul aritmic, dar dansat frenetic de toți.

Femeia misterioasă, frumoasă, păcătoasă
ce m-a atacat:
O Evă ce-a scăpat din lanțurile dragostei,

din centura de castitate
ce-a tăiat-o
cu șoldurile ei, model "Polidisc",

Sărut periculos, păcătos, neputința
de a striga
"Help me! Save my soul!!"

Fuga spre prima gară
de scăpare,
primul tren care-i... anulat!

Un loc pustiu
unde-am fost trimis
nu mai știu de ce:

Niște croitori
pregătiți să-mi facă
pardesiu de blăni

și o legitimație
de marmură albă
în formă de crucifix.

O șpeluncă unde
se aude-o voce 
care-mi cântă un imn

Un neprietenos
ce-a schimbat-o
pe motiv de neadecvare

O mare de oameni dușmănoși,
huligani,
gata de atac,

O blondă-nfricoșată,
și un tip
cu cuțitul deșteptător ascuțit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu