vineri, 30 septembrie 2011

2000-1993: Mașina timpului

motto:

"Soarele se scurge-ncet în mare
timpul s-a oprit și viața nu mă mai doare"
(Spitalul de urgență - Prietenii)

Și totuși....
timpul l-am întors
și l-am oprit la 93-vara
(vara mea și a ta)
și nu m-a luat 336
și nici pe tine 256
și n-am stat la Vîlcea-gară
ca un cerșetor,
după ce-am bătut străzile Vîlcii
ca un hoinar
n-am stat singur în compartiment
ca un străin
și nu m-a așteptat
ploaia tristă de Pitești
și nici nu m-a luat mai târziu
personalul-împotriva-acceleratului-tău
și apoi acceleratul-contra-rapidului-tău
și nici tramvaiul nu m-a luat
spre casa de cutremur nesimțitoare
(de cutremur de inimă)
și nici peste ani n-am mai voit revedere
la revederi-revederi,
dar scrisoarea tot s-ar fi scris!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu