marți, 16 august 2016

Ca într-un vis



music: Codruţ Croitoru
lyrics: Marius Ionescu

Sunt sătul să tot privesc
doar o veche poză dintr-un album,
nu pricep de ce un vis
trebuie să se destrame în fum,
însă mâine-n zori de zi
am să plec spre tine singur pe drum.

Nu îmi pasă dacă-i soare,
nu îmi pasă de-i furtună sau nor
am s-aleg trenul cel bun
către tine să mă ducă în zbor
şi pe ritm de rock'n'roll,
roţile m-or duce mult mai uşor.

Sunt liber iar pe drumul meu
sunt liber iar şi nu-mi pare rău.
Am s-alerg pe.un drum deschis către paradis.
Dacă vii şi tu, vom trăi ca într-un vis!

Stau cu ochii-acum pe geam
contemplând schimbătorul decor;
am ales trenul cel bun
către tine să mă ducă în zbor.
Am s-ajung la tine-acasă
obosit, dar totuşi triumfător...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu