duminică, 1 iulie 2018

Înger bun din cer

muzica: Codruţ Croitoru
text: Marius Ionescu

Azi ai apărut
ca-ntr-un vis pierdut
fără ca prin gând mie să îmi fi trecut
ca într-un vis de demult
Mi-ai şoptit ceva
care îmi suna
ca un cântec de pe un drum lung de stea
ca într-un vis de demult

N-am decât un gând
ţie să ţi-l cânt
poate-ai să-nţelegi chiar
azi sau chiar nicicând
atunci când vei veni
eu am să fiu aici să-ţi cânt

Inger bun din cer
eu inca mai sper
C-ai să mi te-arati candva asa ca ieri
Pentru-o clipa,
Inger bun din cer
Eu inca tot mai sper
Sa te vad candva-ntr-o zi fara mister
Si-am sa ti cant iar, inger bun din cer

N-am ştiut că tu
ai putut să vii
şi din cer să aduci o rază pe pământ
ca într-un vis de demult
N-am ştiut că poţi
să umpli pe toţi
pe copii, părinţi, bunici, cu sănătate
şi cu bunătate

N-am decât un gând
ţie să ţi-l cânt
poate-ai să-nţelegi chiar
azi sau chiar nicicând
atunci când vei veni
eu am să fiu aici să-ţi cânt

Inger bun din cer
eu inca mai sper
C-ai să mi te-arati candva asa ca ieri
Pentru-o clipa,
Inger bun din cer
Eu inca tot mai sper
Sa te vad candva-ntr-o zi fara mister
Si-am sa ti cant iar, inger bun din cer

E un cântec dintr-un drum de stea
ce răsună drept în inima mea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu