duminică, 3 ianuarie 2021

Ştiu că pot să zbor


muzica: Codruţ Croitoru

text : Marius Ionescu


STROFA 1 :


Ieri dimineață m-am trezit

Ca dintr-un vis minunat

din basme decupat

Pluteam pe-un cer de catifea

Părea că nimeni nu putea

Sa intre-apoi in lumea mea


PRECHORUS:


Zburam

şi pluteam

printre stele şi sori

Astfel am aflat că pot să


REFREN : 


Zbor

pe cerul meu de vis

atât de uşor

Plutesc în lumi

de paradis promis...

Zbor

să aflu drumul spre un cer

fără no-o-o-o-ori

Ştiu că pot să zbor...


STROFA 2 :


Azi-dimineaţă am aflat

că totul a fost doar un vis

deloc adevărat

Aş vrea acum să-l regăsesc

Să cred că azi mai pot visa

Să ştiu că pot din nou zbura


PRECHORUS2 :


Aş vrea

să găsesc

printre stele in zori

visu-n care ştiu că pot să 


REFREN:


Zbor

pe cerul meu de vis

atât de uşor

Plutesc în lumi

de paradis promis...

Zbor

să aflu drumul

spre un cer

fără no-o-o-o-ori

Ştiu că pot să zbor...


 BRIDGE: 


Am puterea de-a visa

de-a atinge orice stea

ce se-arată-n calea mea...

Astăzi drumul mi-e deschis,

să plutesc spre paradis

într-un vis


REFREN :


Zbor

pe cerul meu de vis

atât de uşor

Plutesc în lumi

de paradis promis...

Zbor

să aflu drumul

spre un cer

fără no-o-o-o-ori

Ştiu că pot să


 


REFREN :


Zbor

pe cerul meu de vis

atât de uşor

Plutesc în lumi

de paradis promis...

Zbor

să aflu drumul

spre un cer

fără no-o-o-o-ori

Ştiu că pot să zbor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu