joi, 25 august 2022

Ce amăgire


muzica: Codruţ Croitoru

text: Marius Ionescu


Azi m-am întors în vechiul meu oraş

pe care nu-l mai recunosc;

tot mai străin şi mai necunoscut,

departe de a fi frumos

 

Refren:

 

Uuuu, Ce amăgire!...

Azi mă-ntorc de unde am plecat

Uuuu, Ce amăgire!...

visul ce-l aveam s-a destrămat!...

 

Am întrebat apoi din om în om

de nu cumva m-am rătăcit

mai rău aceştia chestionându-mă

ce caut şi de ce-am venit

 

Refren

 

Oraşul dacă ar putea vorbi

mi-ar spune dacă are rost

să plec acum cu primul tren din Sud

să uit de tot ce a mai fost

 

Refren…

 

Luni și sori

Își dau mâna

Pentru o nouă misiune

Deasupra orașului cel

Mare, tăcut și adormit

 

Dar ce să știe ei

De prietenia ce stă

Și jelește

Învelită în ziare

De scandal și mizerie

 

Și ce să le pese

De adevărul care

Cerșește dreptate

Și iertare

Trecătorilor cu lentile

De contact de cal

Și timpane de tablă

 

Luni și sori

Și-au dat mâna

Dar dacă ne-am da-o și noi...

Ah, ce mai lumină!...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu