vineri, 6 septembrie 2019

Nu îmi mai pasă


muzica: Codruț Croitoru
text: Marius Ionescu

I:

Mulți spun să stau si să-i ascult
Si toți insistă mult prea mult
Să fac doar ce vor ei să fac
Și apoi să pot să le fiu pe plac
Aș vrea să înţeleagă, dar
Oricum... totul e în zadar
Ei cred că sunt numai un copil
şi mă zbat inutil...

Prechorus:

Tare-aş vrea să le-arăt câte aş putea
Dac-aş vrea şi-aş zbura, aş atinge o stea
cum am visat candva

REFREN:

Însă nu îmi mai pasă
de cei ce nu mă lasă
şi tot insistă mereu
să părăsesc gândul meu...
Fiindcă nu îmi mai pasă;
de cei ce nu mă lasă
Am să le-arăt eu acum
şi am să-mi văd de drum...


II:

Iar azi fără vreun pas timid
sper cer aripile-mi deschid
chiar de-ar fi ca eu să eşuez
visul am să-l urmez

Prechorus

Chorus...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu