vineri, 6 martie 2020

Să ne reîntâlnim

muzica: Codruţ Croitoru
text: Marius Ionescu

Te-am regăsit într-un portret
ascuns discret...
Tu îmi zâmbeai, parcă-mi vorbeai
şi îmi spuneai

Prechorus:

Să pătrund cu paşi de vis
în lumea ta
Sa-nchid ochii si ghidat
de vocea ta...

Chorus:

Să ne reîntâlnim...
Si sa ne regasim..
într-un decor prea real să existe
îmbrăţişaţi de-amintiri şi de vise...
Să ne reîntâlnim...
Si sa ne regasim...
Să nu ne mai despărţim,
ci mereu să ne iubim...

Strofă 2:

Ne-am regăsit îmbrăţişaţi
şi alintaţi
Tu îmi zâmbeai, mă alintai
şi îmi şopteai

Prechorus:

că mă iubeşti şi-mi mulţumeşti
că am sosit
Ma intreb de e posibil visul
Sa mi se fi-mplinit ?

Chorus...

Sa ne reintalnim
Si sa ne regasim
Intr un decor prea real sa existe
Imbratisati de-amintiri si de vise
Sa ne reintalnim
Si sa ne regasim
Sa nu ne mai despartim
Si mereu sa ne iubim

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu