marți, 23 noiembrie 2021

Timpul

 


muzica: Codruţ Croitoru

text: Marius Ionescu


Timp, unde te grăbeşti?

parcă mai ieri credeam si eu în multele poveşti

Traind cu visele ceresti

Timp, cat sa mai astept

Pana cand am sa simt o calda strangere la piept?

Un înger bun din cer

aştept şi tot mai sper

să vină iar în seara de mister...


Refren:


Ieri, soarele mi-a spus că vrea să ştiu

că într-o zi de mâine mai târziu

când timpul nu va alerga iarăşi nebun

o stea te va aduce, înger bun

Azi ploaia bate-n geam şi nu mai ştiu

ce vis de ieri, ce personal târziu

te-ar mai aduce oare, la ora de acum

când te aştept în gară, înger bun...


Timp, spune-mi că glumeşti

tu nu realizezi că mă nelinişteşti

cu zilele ce vin

şi orele ce trec

în marşul obsedant ce îl petrec


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu