duminică, 5 decembrie 2021

Am avut un vis



muzica: Codruţ Croitoru

text: Marius Ionescu


Am avut un vis

Când m-am trezit, eu mi-am promis

C-am să vi-l povestesc

şi-am să vă-ntreb de ce să nu trăim

într-o lume dintr-un vis

coborât din paradis

e o lume cu minuni,

unde toţi putem să fim mai buni

poate că-ntr-o bună zi

visul meu chiar se va împlini... 


Am avut un vis

ştiu că îmi veţi spune precis

că e un gând naiv

Ceva ce n-are cum sa se intample

Dar aş vrea să m-ascultaţi

vă gândiţi şi reflectaţi

la povestea ce o spun

celor care au un suflet bun

Doar asa-ntr-o bună zi

Visul meu chiar se va împlini...

 

În visul de ieri

vă chem şi tot sper

că lumea de mâine va fi

o lume mai bună şi

vom clădi doar minuni,

vom fi toţi prieteni buni

şi doar dacă-n zori de zi

visul meu se va îndeplini...

  

Am avut un vis

ştiu că îmi veţi spune precis

că e un gând naiv

Ceva ce n-are cum sa se intample

Dar aş vrea să m-ascultaţi

vă gândiţi şi reflectaţi

la povestea ce o spun

celor care au un suflet bun

Doar asa-ntr-o bună zi

Visul meu chiar se va împlini...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu